Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde yanlar kısa üstler uzun. Yıkadıktan sonra yapıyorum saçları %70 iyi yatıyorum gece, sabah kalkıyorum saçlar %100 füze niye böyle oluyo acaba
Aynen hocam benim de yanlar makine önler uzun ben de gece yıkayıp şekil verip öyle yatıyorum sabah daha güzel oluyor akşamkinden. Fasülye mi bu arkadaş bekletmek lazım ya