Bi bendemi sorun var anlamadım bende yağlanırsa o şekle girmiyor yıkacağım abi her sbaha yıkıyorum böyle sçaım tel tel olmasını sağlıyorum o zaman giriyor kendiliğinden bir şekle.
Yani oturup saçları sayabileceğim duruma getiriyorum.
Saçlarım bekledikçe şekle giriyor
29
●2.004
ne yapsam bilemedim belki bu topic isime yarar