• 08-11-2013, 08:58:19
    #28
    Bi bendemi sorun var anlamadım bende yağlanırsa o şekle girmiyor yıkacağım abi her sbaha yıkıyorum böyle sçaım tel tel olmasını sağlıyorum o zaman giriyor kendiliğinden bir şekle.

    Yani oturup saçları sayabileceğim duruma getiriyorum.
  • 08-11-2013, 11:00:24
    #29
    Arkadasim sana tavsiyem sacina uygun sac sekli bulman


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-11-2013, 11:13:21
    #30
    Benim sacimda nasil bisey anlayamadim aksam yikiyorum yatiyorum sabah bi kalkiyorum cok sert oluyor birazda kivircik heralde ne yapsam bilemedim belki bu topic isime yarar

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi