Bi bendemi sorun var anlamadım bende yağlanırsa o şekle girmiyor yıkacağım abi her sbaha yıkıyorum böyle sçaım tel tel olmasını sağlıyorum o zaman giriyor kendiliğinden bir şekle.

Yani oturup saçları sayabileceğim duruma getiriyorum.