Saçlarımı yıkıyorum mesela iyice duruluyorum o zaman istediğim şekle girmiyor saç vax ile falan. Anca 1-2 gün sonra istediğim şekle geliyor saç o gün de tekrar yıkanıyorum zaten bozuluyo

Saçlarımın biraz yağlı olması lazım galiba şekil verebilmem için yıkadıktan sonra veremiyorum istediğim şekli çözümü falan var mı bunun bazıları da yıkadıktan sonra müthiş şekil veriyor mesela.