SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fönle de tutmuyor saçım önler uzun olduğu için. 2 gün sonra muhteşem şekle giriyor ama yıkanıyorum zaten ben en geç 2 günde bir. Yıkadıktan sonra hafif yağlı kalsa saçım sorun geçecek gibi sanki var mı çaresi

Knk ozaman, ceviz yağı var sürücen herşekile giriyo