• 23-09-2013, 05:18:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar pazartesi off'dum.
    Pazara atmışlar tatilimi.
    Yani 13 gün çalışmış olacağım, etik mi bu ? İş kanuna göre 8 gün değilmiydi çalışma süresi ?
  • 23-09-2013, 10:46:15
    #2
    Mesainizi veriyorlarsa çalıştırabilirler.
    Vermiyorlarsa çalıştıramazlar
    Da hafta zaten 7 gün iş kanunu nasıl 8 gün diyor onu anlamadım
  • 23-09-2013, 11:25:43
    #3
    Haftaya iki gun kullandirtmalari lazim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 23-09-2013, 11:28:10
    #4
    geçtiğimiz haftanın off'unu yapmışsındır, bu haftanın off'unu da istediği bir güne verebilirler.
  • 24-09-2013, 00:29:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Pazartesi tatil yaptım,
    Haftaya pazara kadar çalısıyorum.

    Pazartesi tatil yaparak bu haftanın tatilini yapmışım,
    Haftaya pazar tatil yaparakta haftaya pazarın yani o haftanın off'unu yapıcakmışım

    Toplamda her hafta da 1 offf kullanmış oluyorum fakat aralıksız 13 gün çalışmış oluorum?
    Saçmalık ya..
  • 24-09-2013, 00:31:15
    #6
    Çalışmak istediğim bir meslek be Çağrı Merkezinde çalışmak gerçekten tam bana göre.
  • 24-09-2013, 01:00:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    2 ay vodafone'da çalıştım. Satış elemanı olarak. Ayda sadece 2 pazar iznimiz vardı (patron beyimiz isterse o pazarlardada çağırabilirmişmiş. Önceden haber vermemiz lazımmış, izin günümde işim var gelemem diye). Nasıl bi mantıksa artık. Sabah 9 akşam 10-11 i buluyordu bazen işin bitmesi. Tek kuruş mesai yazmazlardı.

    Dediğim gibi 2 ay çalıştım

    Çalışanı nasıl sömürürüm derdinde bunlar.. Çalışılmayacak sektörlerden birisi. Gerçi bu devirde çoğu işveren aynı kafadan gidiyor ya o da ayrı bir konu.
  • 24-09-2013, 20:18:20
    #8
    Cagri merkezi calsma sartlari cok kotu getcekten

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 24-09-2013, 22:03:59
    #9
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay vodafone'da çalıştım. Satış elemanı olarak. Ayda sadece 2 pazar iznimiz vardı (patron beyimiz isterse o pazarlardada çağırabilirmişmiş. Önceden haber vermemiz lazımmış, izin günümde işim var gelemem diye). Nasıl bi mantıksa artık. Sabah 9 akşam 10-11 i buluyordu bazen işin bitmesi. Tek kuruş mesai yazmazlardı.

    Dediğim gibi 2 ay çalıştım

    Çalışanı nasıl sömürürüm derdinde bunlar.. Çalışılmayacak sektörlerden birisi. Gerçi bu devirde çoğu işveren aynı kafadan gidiyor ya o da ayrı bir konu.


    hocam ayrıca fiyatlar nasıl?