Arkadaşlar pazartesi off'dum.
Pazara atmışlar tatilimi.
Yani 13 gün çalışmış olacağım, etik mi bu ? İş kanuna göre 8 gün değilmiydi çalışma süresi ?
Çağrı merkezinde çalışanlar - İÇERİ ACİL
10
●822
- 24-09-2013, 00:29:51Üyeliği durdurulduPazartesi tatil yaptım,
Haftaya pazara kadar çalısıyorum.
Pazartesi tatil yaparak bu haftanın tatilini yapmışım,
Haftaya pazar tatil yaparakta haftaya pazarın yani o haftanın off'unu yapıcakmışım
Toplamda her hafta da 1 offf kullanmış oluyorum fakat aralıksız 13 gün çalışmış oluorum?
Saçmalık ya.. - 24-09-2013, 01:00:10Üyeliği durduruldu2 ay vodafone'da çalıştım. Satış elemanı olarak. Ayda sadece 2 pazar iznimiz vardı (patron beyimiz isterse o pazarlardada çağırabilirmişmiş. Önceden haber vermemiz lazımmış, izin günümde işim var gelemem diye). Nasıl bi mantıksa artık. Sabah 9 akşam 10-11 i buluyordu bazen işin bitmesi. Tek kuruş mesai yazmazlardı.
Dediğim gibi 2 ay çalıştım
Çalışanı nasıl sömürürüm derdinde bunlar.. Çalışılmayacak sektörlerden birisi. Gerçi bu devirde çoğu işveren aynı kafadan gidiyor ya o da ayrı bir konu. - 24-09-2013, 22:03:59

