2 ay vodafone'da çalıştım. Satış elemanı olarak. Ayda sadece 2 pazar iznimiz vardı (patron beyimiz isterse o pazarlardada çağırabilirmişmiş. Önceden haber vermemiz lazımmış, izin günümde işim var gelemem diye). Nasıl bi mantıksa artık. Sabah 9 akşam 10-11 i buluyordu bazen işin bitmesi. Tek kuruş mesai yazmazlardı.
Dediğim gibi 2 ay çalıştım
Çalışanı nasıl sömürürüm derdinde bunlar.. Çalışılmayacak sektörlerden birisi. Gerçi bu devirde çoğu işveren aynı kafadan gidiyor ya o da ayrı bir konu.