Pazartesi tatil yaptım,
Haftaya pazara kadar çalısıyorum.
Pazartesi tatil yaparak bu haftanın tatilini yapmışım,
Haftaya pazar tatil yaparakta haftaya pazarın yani o haftanın off'unu yapıcakmışım
Toplamda her hafta da 1 offf kullanmış oluyorum fakat aralıksız 13 gün çalışmış oluorum?
Saçmalık ya..