Konu
Çağrı merkezinde çalışanlar - İÇERİ ACİL
23-09-2013, 05:18:11
#1
Hobbaa
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar pazartesi off'dum.
Pazara atmışlar tatilimi.
Yani 13 gün çalışmış olacağım, etik mi bu ? İş kanuna göre 8 gün değilmiydi çalışma süresi ?