• 24-09-2013, 23:38:22
    #10
    yine sizin'kisi iyi görünüyor. bir arkadaşım çalışıyor UCZ diye bir Markette.
    İnanın Mesai Ücreti yok. + Tatil belirsiz. + TAM GÜN FULL Olarak bir elemanı 2, 3 Gün Çalıştırmalar. yani Her şey kanun dışı. lakin hiç bir müfettiş inceleme yapmıyor.
  • 24-09-2013, 23:42:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    hocam ayrıca fiyatlar nasıl?
    Komedi

    Yol yok, yemek yok. Zaten maaşın yarısı bunlara gidiyor. Sabahtan gece saatlerine kadar çalışınca haliyle acıkıyosun iki kez yemek yiyosun çoğu zaman. Gerçi sosyal bi aktiviten kalmadığı için bunlardan başka bişeye para harcayacak zamanında olmuyor. Asgari ücret tabiki maaş da. İşte olursa hedefler tutarsa üç kuruş prim alıyosun. Falan filan işte. Dediğim gibi çalışılmayacak sektörlerin belkide başında geliyor.. Allah yardımcısı olsun bu işte çalışmak zorunda olanların..