hocam ayrıca fiyatlar nasıl?
Komedi
Yol yok, yemek yok. Zaten maaşın yarısı bunlara gidiyor. Sabahtan gece saatlerine kadar çalışınca haliyle acıkıyosun iki kez yemek yiyosun çoğu zaman. Gerçi sosyal bi aktiviten kalmadığı için bunlardan başka bişeye para harcayacak zamanında olmuyor. Asgari ücret tabiki maaş da. İşte olursa hedefler tutarsa üç kuruş prim alıyosun. Falan filan işte. Dediğim gibi çalışılmayacak sektörlerin belkide başında geliyor.. Allah yardımcısı olsun bu işte çalışmak zorunda olanların..