Konu
Çağrı merkezinde çalışanlar - İÇERİ ACİL
23-09-2013, 10:46:15
#2
utku1
Mesainizi veriyorlarsa çalıştırabilirler.
Vermiyorlarsa çalıştıramazlar
Da hafta zaten 7 gün iş kanunu nasıl 8 gün diyor onu anlamadım