Konu
Çağrı merkezinde çalışanlar - İÇERİ ACİL
24-09-2013, 20:18:20
#8
Jonturk
Cagri merkezi calsma sartlari cok kotu getcekten
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi