• 22-09-2013, 23:10:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar konu başlığında belirttiğim "Samsung I9200 Galaxy Mega 6.3 - Samsung N7100 Galaxy Note2" iki ürün arasında tereddütte kaldım.

    Mega'nın ekranına tav oluyorum, aralarında 0,5 GB ram farkı var gördüğüm kadarıyla birde Android sürüm farkı var sanırım.

    Telefonları iyi bilen birisi, hangisini neden seçmem gerektiği konusunda yardımcı olabilir mi?
  • 22-09-2013, 23:17:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne yapacağına bağlı mega gerçekten büyük ama spen gibi önemli bir şey yok, note2 de ram i daha fazla ve spen var. gerçi 0.5gb ram pek farketmiyor
  • 22-09-2013, 23:19:54
    #3
    Mega ekranı iyi değil dostum 1 ay daha beklerim dersen note 3 çıkıyor onu al derim. Ön sipariş 2.200den satışa çıktı vatan,teknosa gibi mağazalarda.
  • 22-09-2013, 23:24:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapacağına bağlı mega gerçekten büyük ama spen gibi önemli bir şey yok, note2 de ram i daha fazla ve spen var. gerçi 0.5gb ram pek farketmiyor
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mega ekranı iyi değil dostum 1 ay daha beklerim dersen note 3 çıkıyor onu al derim. Ön sipariş 2.200den satışa çıktı vatan,teknosa gibi mağazalarda.
    Teşekkürler arkadaşlar, NOTE 3 zaten mevcut şuan benim elimde hocam kullanıyorum ama memnun değilim dışarıda çok sıkıntı çıkarıyor.

    Meganın ekranına aşırı derecede tav oldum ve muhtemelen siyah bir Mega alıcam gibi, Bimeks'te çok uygun bir fiyat koymuşlar 1299 TL gibi komik bir rakamdı yarın gidip almayı düşünüyorum açıkcası normal internete girip (Twitter, Forsquare) gibi sosyal medya siteleri veya kendi sitelerime girmemi sağlasın, kamerası çözünürlükleri zaten aynıymış.
  • 22-09-2013, 23:25:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    empati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar, NOTE 3 zaten mevcut şuan benim elimde hocam kullanıyorum ama memnun değilim dışarıda çok sıkıntı çıkarıyor.

    Meganın ekranına aşırı derecede tav oldum ve muhtemelen siyah bir Mega alıcam gibi, Bimeks'te çok uygun bir fiyat koymuşlar 1299 TL gibi komik bir rakamdı yarın gidip almayı düşünüyorum açıkcası normal internete girip (Twitter, Forsquare) gibi sosyal medya siteleri veya kendi sitelerime girmemi sağlasın, kamerası çözünürlükleri zaten aynıymış.
    Note3 ne zaman çıktı ya nasıl sıkıntı çıkartıyor dışarıda ?
  • 22-09-2013, 23:26:44
    #6
    note 3 un iyi ve kotu yanlarini yazarsaniz sevinirim. bende iphone var ama bir de note 3 almayi istiyorum
  • 22-09-2013, 23:27:09
    #7
    empati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar, NOTE 3 zaten mevcut şuan benim elimde hocam kullanıyorum ama memnun değilim dışarıda çok sıkıntı çıkarıyor.

    Meganın ekranına aşırı derecede tav oldum ve muhtemelen siyah bir Mega alıcam gibi, Bimeks'te çok uygun bir fiyat koymuşlar 1299 TL gibi komik bir rakamdı yarın gidip almayı düşünüyorum açıkcası normal internete girip (Twitter, Forsquare) gibi sosyal medya siteleri veya kendi sitelerime girmemi sağlasın, kamerası çözünürlükleri zaten aynıymış.
    Satışa çıktı mı yahu Biz hala gelse de alsak diyoruz kıbrısta
  • 22-09-2013, 23:33:09
    #8
    Note II kullanıcısı olarak şunları söylemek isterim, Mega güzel değil neden mi ? donanımdan kırpılmış işlemcisi ram miktarı felan birde kasası güzel değil tablet gibi, gelmiş geçmiş en iyi sürüm Note II 'dir Note III gelcek olursak Note III İşlemci hızı yüksek zaten Note II ihtiyaçlarınızı karşılıyor Note III gerek duymuyorsunuz kullanınca Note III 5.7 inc Note III 5.5 Fazla ekran farkıda yok yani uzun lafın kısası Note II içlerinden en iyi cihazdır.
  • 22-09-2013, 23:34:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'de ve 3. dünya ülkeleri olarak tabir edilen ülkelerde satışa çıkmadı arkadaşlar NOTE 3, sıkıntısı uzunluğu avucumun içine sığmıyor ve kavga çıksa polisin el koyacağı tipten bir telefon.

    Dışarda eline aldığın zaman herkes size bakıyor ve sıkıntılı bi durum oluşuyor.
    Uzun olması sıkıntı yani anlayacağınız, elden falan kayıyor