Arkadaşlar konu başlığında belirttiğim "Samsung I9200 Galaxy Mega 6.3 - Samsung N7100 Galaxy Note2" iki ürün arasında tereddütte kaldım.
Mega'nın ekranına tav oluyorum, aralarında 0,5 GB ram farkı var gördüğüm kadarıyla birde Android sürüm farkı var sanırım.
Telefonları iyi bilen birisi, hangisini neden seçmem gerektiği konusunda yardımcı olabilir mi?
Samsung I9200 Galaxy Mega 6.3 - Samsung N7100 Galaxy Note2
13
●834
- 22-09-2013, 23:24:22Üyeliği durdurulduHyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler arkadaşlar, NOTE 3 zaten mevcut şuan benim elimde hocam kullanıyorum ama memnun değilim dışarıda çok sıkıntı çıkarıyor.GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meganın ekranına aşırı derecede tav oldum ve muhtemelen siyah bir Mega alıcam gibi, Bimeks'te çok uygun bir fiyat koymuşlar 1299 TL gibi komik bir rakamdı yarın gidip almayı düşünüyorum açıkcası
normal internete girip (Twitter, Forsquare) gibi sosyal medya siteleri veya kendi sitelerime girmemi sağlasın, kamerası çözünürlükleri zaten aynıymış.
- 22-09-2013, 23:25:38Üyeliği durdurulduNote3 ne zaman çıktı yaempati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl sıkıntı çıkartıyor dışarıda ?
- 22-09-2013, 23:27:09Satışa çıktı mı yahuempati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz hala gelse de alsak diyoruz kıbrısta
- 22-09-2013, 23:33:09Note II kullanıcısı olarak şunları söylemek isterim, Mega güzel değil neden mi ? donanımdan kırpılmış işlemcisi ram miktarı felan birde kasası güzel değil tablet gibi, gelmiş geçmiş en iyi sürüm Note II 'dir Note III gelcek olursak Note III İşlemci hızı yüksek zaten Note II ihtiyaçlarınızı karşılıyor Note III gerek duymuyorsunuz kullanınca Note III 5.7 inc Note III 5.5 Fazla ekran farkıda yok yani uzun lafın kısası Note II içlerinden en iyi cihazdır.
- 22-09-2013, 23:34:20Üyeliği durdurulduTürkiye'de ve 3. dünya ülkeleri olarak tabir edilen ülkelerde satışa çıkmadı arkadaşlar NOTE 3, sıkıntısı uzunluğu avucumun içine sığmıyor ve kavga çıksa polisin el koyacağı tipten bir telefon.
Dışarda eline aldığın zaman herkes size bakıyor ve sıkıntılı bi durum oluşuyor.
Uzun olması sıkıntı yani anlayacağınız, elden falan kayıyor
mega gerçekten büyük ama spen gibi önemli bir şey yok, note2 de ram i daha fazla ve spen var. gerçi 0.5gb ram pek farketmiyor
Biz hala gelse de alsak diyoruz kıbrısta