• 22-09-2013, 23:50:29
    #10
    empati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de ve 3. dünya ülkeleri olarak tabir edilen ülkelerde satışa çıkmadı arkadaşlar NOTE 3, sıkıntısı uzunluğu avucumun içine sığmıyor ve kavga çıksa polisin el koyacağı tipten bir telefon.

    Dışarda eline aldığın zaman herkes size bakıyor ve sıkıntılı bi durum oluşuyor.
    Uzun olması sıkıntı yani anlayacağınız, elden falan kayıyor
    İşte en iyi ideal sürüm Note II,
  • 23-09-2013, 01:01:55
    #11
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    note 2 al buyuk fılan dınleme zaten bı sure sonra ıphone fılan elıne aldıgında cucuk gıbı kalır 7 aydir kullaniyorum keske biraz daha onceden almis olsaydim diyebilirim.

    bir sonra alacagim telefon da muhtemelen note 4 olacaktir zaten
  • 23-09-2013, 01:16:19
    #12
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    note 2 al buyuk fılan dınleme zaten bı sure sonra ıphone fılan elıne aldıgında cucuk gıbı kalır 7 aydir kullaniyorum keske biraz daha onceden almis olsaydim diyebilirim.

    bir sonra alacagim telefon da muhtemelen note 4 olacaktir zaten
    Hacı adam megaya büyük demiyor Ama dediğin gibi note 2 hem şarj hem kullanım bakımından 10 numara 5 yıldız İndirmediğim oyun,uygulama kalmadı
  • 23-09-2013, 01:19:34
    #13
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı adam megaya büyük demiyor Ama dediğin gibi note 2 hem şarj hem kullanım bakımından 10 numara 5 yıldız İndirmediğim oyun,uygulama kalmadı
    yok yani hepsi note 2de mukemmel bi sekilde toplanmis yani. ne istersen var bi gun maca gittigimizde herkes de iphone vardi oglen saat 4 oldugunda tutusarak sarj etmek icin yer ariyordu millet ben baktigimda %65 filandi bazen laptopu bile acmama gerek kalmiyor herseyi sorunsuz hallediyorum. adamlar yapmis
  • 23-09-2013, 04:34:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yani NOTE 2 al kafan rahat olsun mu diyorsunuz şimdi arkadaşlar