empati adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Samsung I9200 Galaxy Mega 6.3 - Samsung N7100 Galaxy Note2
13
●834
- 23-09-2013, 01:01:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.note 2 al buyuk fılan dınleme zaten bı sure sonra ıphone fılan elıne aldıgında cucuk gıbı kalır
7 aydir kullaniyorum keske biraz daha onceden almis olsaydim diyebilirim.
bir sonra alacagim telefon da muhtemelen note 4 olacaktir zaten
- 23-09-2013, 01:16:19Hacı adam megaya büyük demiyormre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama dediğin gibi note 2 hem şarj hem kullanım bakımından 10 numara 5 yıldız
İndirmediğim oyun,uygulama kalmadı
- 23-09-2013, 01:19:34yok yani hepsi note 2de mukemmel bi sekilde toplanmis yani. ne istersen var bi gun maca gittigimizde herkes de iphone vardi oglen saat 4 oldugunda tutusarak sarj etmek icin yer ariyordu millet ben baktigimda %65 filandiGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazen laptopu bile acmama gerek kalmiyor herseyi sorunsuz hallediyorum. adamlar yapmis
Ama dediğin gibi note 2 hem şarj hem kullanım bakımından 10 numara 5 yıldız