note 2 al buyuk fılan dınleme zaten bı sure sonra ıphone fılan elıne aldıgında cucuk gıbı kalır 7 aydir kullaniyorum keske biraz daha onceden almis olsaydim diyebilirim.

bir sonra alacagim telefon da muhtemelen note 4 olacaktir zaten