mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
note 2 al buyuk fılan dınleme zaten bı sure sonra ıphone fılan elıne aldıgında cucuk gıbı kalır 7 aydir kullaniyorum keske biraz daha onceden almis olsaydim diyebilirim.

bir sonra alacagim telefon da muhtemelen note 4 olacaktir zaten
Hacı adam megaya büyük demiyor Ama dediğin gibi note 2 hem şarj hem kullanım bakımından 10 numara 5 yıldız İndirmediğim oyun,uygulama kalmadı