GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacı adam megaya büyük demiyor Ama dediğin gibi note 2 hem şarj hem kullanım bakımından 10 numara 5 yıldız İndirmediğim oyun,uygulama kalmadı
yok yani hepsi note 2de mukemmel bi sekilde toplanmis yani. ne istersen var bi gun maca gittigimizde herkes de iphone vardi oglen saat 4 oldugunda tutusarak sarj etmek icin yer ariyordu millet ben baktigimda %65 filandi bazen laptopu bile acmama gerek kalmiyor herseyi sorunsuz hallediyorum. adamlar yapmis