Note II kullanıcısı olarak şunları söylemek isterim, Mega güzel değil neden mi ? donanımdan kırpılmış işlemcisi ram miktarı felan birde kasası güzel değil tablet gibi, gelmiş geçmiş en iyi sürüm Note II 'dir Note III gelcek olursak Note III İşlemci hızı yüksek zaten Note II ihtiyaçlarınızı karşılıyor Note III gerek duymuyorsunuz kullanınca Note III 5.7 inc Note III 5.5 Fazla ekran farkıda yok yani uzun lafın kısası Note II içlerinden en iyi cihazdır.