empati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler arkadaşlar, NOTE 3 zaten mevcut şuan benim elimde hocam kullanıyorum ama memnun değilim dışarıda çok sıkıntı çıkarıyor.

Meganın ekranına aşırı derecede tav oldum ve muhtemelen siyah bir Mega alıcam gibi, Bimeks'te çok uygun bir fiyat koymuşlar 1299 TL gibi komik bir rakamdı yarın gidip almayı düşünüyorum açıkcası normal internete girip (Twitter, Forsquare) gibi sosyal medya siteleri veya kendi sitelerime girmemi sağlasın, kamerası çözünürlükleri zaten aynıymış.
Satışa çıktı mı yahu Biz hala gelse de alsak diyoruz kıbrısta