Hyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapacağına bağlı mega gerçekten büyük ama spen gibi önemli bir şey yok, note2 de ram i daha fazla ve spen var. gerçi 0.5gb ram pek farketmiyor
GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mega ekranı iyi değil dostum 1 ay daha beklerim dersen note 3 çıkıyor onu al derim. Ön sipariş 2.200den satışa çıktı vatan,teknosa gibi mağazalarda.
Teşekkürler arkadaşlar, NOTE 3 zaten mevcut şuan benim elimde hocam kullanıyorum ama memnun değilim dışarıda çok sıkıntı çıkarıyor.

Meganın ekranına aşırı derecede tav oldum ve muhtemelen siyah bir Mega alıcam gibi, Bimeks'te çok uygun bir fiyat koymuşlar 1299 TL gibi komik bir rakamdı yarın gidip almayı düşünüyorum açıkcası normal internete girip (Twitter, Forsquare) gibi sosyal medya siteleri veya kendi sitelerime girmemi sağlasın, kamerası çözünürlükleri zaten aynıymış.