Arkadaşlar konu başlığında belirttiğim "Samsung I9200 Galaxy Mega 6.3 - Samsung N7100 Galaxy Note2" iki ürün arasında tereddütte kaldım.
Mega'nın ekranına tav oluyorum, aralarında 0,5 GB ram farkı var gördüğüm kadarıyla birde Android sürüm farkı var sanırım.
Telefonları iyi bilen birisi, hangisini neden seçmem gerektiği konusunda yardımcı olabilir mi?