Teşekkürler arkadaşlar, NOTE 3 zaten mevcut şuan benim elimde hocam kullanıyorum ama memnun değilim dışarıda çok sıkıntı çıkarıyor.
Meganın ekranına aşırı derecede tav oldum ve muhtemelen siyah bir Mega alıcam gibi, Bimeks'te çok uygun bir fiyat koymuşlar 1299 TL gibi komik bir rakamdı yarın gidip almayı düşünüyorum açıkcası

normal internete girip (Twitter, Forsquare) gibi sosyal medya siteleri veya kendi sitelerime girmemi sağlasın, kamerası çözünürlükleri zaten aynıymış.
Note3 ne zaman çıktı ya

nasıl sıkıntı çıkartıyor dışarıda ?