Hayırlı olsun bu arada
Kendi Yazılım Firmamı Kurdum
38
●2.333
- 20-09-2013, 01:58:49Gel kardeşşşş kıbrıs teknopark'a başvuru yapıcam bende ondan sordumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2013, 02:02:39hacı hitli bir film siten olaydı senide ortak yapardıkGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocuklar işimize yaramaz
- 20-09-2013, 02:05:44skaype gel yarın benimde Tatil arama motoru fikrim varMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2013, 14:02:09Düzce Teknopark hocam adresi pm atıyorum.Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortaklık tekliflerini değerlendirebiliriz. Detaylı pm gönderebilirseniz sevinirim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02:09 -->-> Daha önceki mesaj 13:58:21 --
Sağolun. Normal şirket kurma prosedürü zaten var. Onun dışında Teknopark a başvuru yapıyorsunuz. Eğer uygun görülürse sunuma çağırıyorlar sizi sonra da değerlendiriyorlar. Bu işi yapabilecek misiniz, projenin arge yönü var mı gibi... Muhasebeciniz falan oluyor tabi kira da ödüyorsunuz.oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle