• 20-09-2013, 01:04:59
    #19
    hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım Hayırlı olsun bu arada
  • 20-09-2013, 01:58:49
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım Hayırlı olsun bu arada
    Gel kardeşşşş kıbrıs teknopark'a başvuru yapıcam bende ondan sordum
  • 20-09-2013, 02:02:39
    #21
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel kardeşşşş kıbrıs teknopark'a başvuru yapıcam bende ondan sordum
    hacı hitli bir film siten olaydı senide ortak yapardık Çocuklar işimize yaramaz
  • 20-09-2013, 02:05:44
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı hitli bir film siten olaydı senide ortak yapardık Çocuklar işimize yaramaz
    skaype gel yarın benimde Tatil arama motoru fikrim var
  • 20-09-2013, 02:13:29
    #23
    Nasıl bir prosedür var?
    Kira ücreti ödüyormusunuz?
    Muhasebeciniz varmı?

    Bu arada hayırlı olsun.
  • 20-09-2013, 04:48:58
    #24
    Başarılarınız daim olsun.
  • 20-09-2013, 14:02:09
    #25
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzcenin neresindesiniz? Şuan akçakoca tarafındayım, açık adresi pm'lerseniz musait vaktimde ziyaret etmek isterim.
    Düzce Teknopark hocam adresi pm atıyorum.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım Hayırlı olsun bu arada
    Ortaklık tekliflerini değerlendirebiliriz. Detaylı pm gönderebilirseniz sevinirim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02:09 -->-> Daha önceki mesaj 13:58:21 --

    oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir prosedür var?
    Kira ücreti ödüyormusunuz?
    Muhasebeciniz varmı?

    Bu arada hayırlı olsun.
    Sağolun. Normal şirket kurma prosedürü zaten var. Onun dışında Teknopark a başvuru yapıyorsunuz. Eğer uygun görülürse sunuma çağırıyorlar sizi sonra da değerlendiriyorlar. Bu işi yapabilecek misiniz, projenin arge yönü var mı gibi... Muhasebeciniz falan oluyor tabi kira da ödüyorsunuz.
  • 20-09-2013, 22:30:05
    #26
    Hayırlı Olsun Hocam, İnşallah Allahım bizede nasip eder.
  • 20-09-2013, 23:25:57
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun kardeş