Düzcenin neresindesiniz? Şuan akçakoca tarafındayım, açık adresi pm'lerseniz musait vaktimde ziyaret etmek isterim.
Düzce Teknopark hocam adresi pm atıyorum.
hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım

Hayırlı olsun bu arada
Ortaklık tekliflerini değerlendirebiliriz. Detaylı pm gönderebilirseniz sevinirim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02:09 -->-> Daha önceki mesaj 13:58:21 --
Nasıl bir prosedür var?
Kira ücreti ödüyormusunuz?
Muhasebeciniz varmı?
Bu arada hayırlı olsun.
Sağolun. Normal şirket kurma prosedürü zaten var. Onun dışında Teknopark a başvuru yapıyorsunuz. Eğer uygun görülürse sunuma çağırıyorlar sizi sonra da değerlendiriyorlar. Bu işi yapabilecek misiniz, projenin arge yönü var mı gibi... Muhasebeciniz falan oluyor tabi kira da ödüyorsunuz.