Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzcenin neresindesiniz? Şuan akçakoca tarafındayım, açık adresi pm'lerseniz musait vaktimde ziyaret etmek isterim.
Düzce Teknopark hocam adresi pm atıyorum.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım Hayırlı olsun bu arada
Ortaklık tekliflerini değerlendirebiliriz. Detaylı pm gönderebilirseniz sevinirim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02:09 -->-> Daha önceki mesaj 13:58:21 --

oxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bir prosedür var?
Kira ücreti ödüyormusunuz?
Muhasebeciniz varmı?

Bu arada hayırlı olsun.
Sağolun. Normal şirket kurma prosedürü zaten var. Onun dışında Teknopark a başvuru yapıyorsunuz. Eğer uygun görülürse sunuma çağırıyorlar sizi sonra da değerlendiriyorlar. Bu işi yapabilecek misiniz, projenin arge yönü var mı gibi... Muhasebeciniz falan oluyor tabi kira da ödüyorsunuz.