Konu
Kendi Yazılım Firmamı Kurdum
20-09-2013, 01:04:59
#19
Misafir
hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım
Hayırlı olsun bu arada