Konu
Kendi Yazılım Firmamı Kurdum
20-09-2013, 02:13:29
#23
oxside
Nasıl bir prosedür var?
Kira ücreti ödüyormusunuz?
Muhasebeciniz varmı?
Bu arada hayırlı olsun.