Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım Hayırlı olsun bu arada
Gel kardeşşşş kıbrıs teknopark'a başvuru yapıcam bende ondan sordum