Konu
Kendi Yazılım Firmamı Kurdum
20-09-2013, 01:58:49
#20
GuNGoRv
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam akakce gibi bir sistem düşünüyoz acaba ortak mı olsak bende 22 yaşındayım
Hayırlı olsun bu arada
Gel kardeşşşş kıbrıs teknopark'a başvuru yapıcam bende ondan sordum