• 19-09-2013, 11:36:29
    #1
    Merhabalar, 21 yaşında iken bulunduğum üniversitenin teknoparkına yazılım ar-ge projesi sunarak kendi firmamı açtım. Bu konuyu da hem mutluluğumu paylaşmak için hem de iş konusunda desteklerinizi alabilmek için açıyorum Kendi firmamı kurmak için çalıştığım yerden ayrılarak böyle bir yola girdim. Yazılım işleriniz varsa yabancıya gitmesin Ayrıca tasarım ve grafik işleri de yapıyoruz.

    Firmamız Düzce Teknopark'ta kurulmuş olup, yazılım üzerinde ar-ge çalışmaları yapan bir firmadır. Henüz birkaç gündür faaliyete geçmiş olduğumuz için firma adına yapılmış işler henüz yoktur. İlk müşterilerimizden olabilirsiniz. Firmanın şu anda yürütmekte olduğu
    Ticari İşletmeler İçin Ortak Çekirdek Tabanlı Otomasyon Yazılımı
    Yapay Zeka Temelli Web Temsilci
    Kişisel İstatik Tabanlı Web Uygulaması
    gibi farklı projeleri bulunmaktadır.
    Firma bünyesinde şu anda 3 kişi çalışmaktadır.

    Web sitemiz: http://www.kodajans.com (Yapım aşamasında)
    Facebook sayfamız: https://www.facebook.com/kodajans
  • 19-09-2013, 11:45:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun
  • 19-09-2013, 11:48:09
    #3
    Hayırlı olsun aynı duyguyu bende yaşadım 6 ay önce. İnsanın sevinçten uykuları kaçıyor
    Allah iyi etsin hocam. Yalnız pek anlamam ama işe bence logonuzu değiştirerek başlayın
    Tasarımcıdan iyi bilecek değilim ama gözüme güzel gelmedi
  • 19-09-2013, 11:48:53
    #4
    firmana ait resimleri adresleri yaptığın işleri referansları web sayfanı iletişim bilgilerini konuya eklemeni öneririm şahsen

    hayırlı olsun
  • 19-09-2013, 11:51:58
    #5
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmana ait resimleri adresleri yaptığın işleri referansları web sayfanı iletişim bilgilerini konuya eklemeni öneririm şahsen

    hayırlı olsun
    Herkese teşekkürler Her şey çok yeni olduğu için bu tarzda bir konu açtım yakında bahsettiğiniz tarzda düzenli bir konu açacağım.
  • 19-09-2013, 11:58:54
    #6
    Bizde daha teknokent çalışanıyız Varda aklımda öyle fikirler malesef bir ekibim yok olsa keşke
  • 19-09-2013, 12:02:31
    #7
    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde daha teknokent çalışanıyız Varda aklımda öyle fikirler malesef bir ekibim yok olsa keşke
    Hocam ben de teknopark çalışanıydım eskiden çalıştığım firmanın iki yan ofisindeyim şu anda, umarım siz de bir gün böyle bir fırsat yakalarsınız
  • 19-09-2013, 13:42:57
    #8
    <title> Kod Ajans </title> (: hayırlı olsun
  • 19-09-2013, 14:12:23
    #9
    Hayırlı olsun hocam