Merhabalar, 21 yaşında iken bulunduğum üniversitenin teknoparkına yazılım ar-ge projesi sunarak kendi firmamı açtım. Bu konuyu da hem mutluluğumu paylaşmak için hem de iş konusunda desteklerinizi alabilmek için açıyorum Kendi firmamı kurmak için çalıştığım yerden ayrılarak böyle bir yola girdim. Yazılım işleriniz varsa yabancıya gitmesin Ayrıca tasarım ve grafik işleri de yapıyoruz.

Firmamız Düzce Teknopark'ta kurulmuş olup, yazılım üzerinde ar-ge çalışmaları yapan bir firmadır. Henüz birkaç gündür faaliyete geçmiş olduğumuz için firma adına yapılmış işler henüz yoktur. İlk müşterilerimizden olabilirsiniz. Firmanın şu anda yürütmekte olduğu
Ticari İşletmeler İçin Ortak Çekirdek Tabanlı Otomasyon Yazılımı
Yapay Zeka Temelli Web Temsilci
Kişisel İstatik Tabanlı Web Uygulaması
gibi farklı projeleri bulunmaktadır.
Firma bünyesinde şu anda 3 kişi çalışmaktadır.

Web sitemiz: http://www.kodajans.com (Yapım aşamasında)
Facebook sayfamız: https://www.facebook.com/kodajans