Konu
Kendi Yazılım Firmamı Kurdum
19-09-2013, 11:48:09
#3
utku1
Hayırlı olsun
aynı duyguyu bende yaşadım 6 ay önce. İnsanın sevinçten uykuları kaçıyor
Allah iyi etsin hocam. Yalnız pek anlamam ama işe bence logonuzu değiştirerek başlayın
Tasarımcıdan iyi bilecek değilim ama gözüme güzel gelmedi