Kendi Yazılım Firmamı Kurdum
38
●2.333
- 20-09-2013, 01:00:57Sağolun, teşekkürler herkese. Benzer olsa da her teknoparkın farklı prosedürü vardır diye tahmin ediyorum. Mutlaka projenizin arge niteliği taşıması gerekiyor. Onun sunumunu yapıyorsunuz. Kurul onaylarsa yer kiralıyorlar size. Özellikle büyük teknoparklara girmek bayağı zor.GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle