• 19-09-2013, 16:40:54
    #10
    hayırlı olsun
  • 19-09-2013, 16:45:43
    #11
    Allah utandırmasın kardeşim
  • 19-09-2013, 19:58:01
    #12
    Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için, sağolun.
  • 19-09-2013, 20:47:07
    #13
    Hayırlı olsun hocam.. Allah utandırmasın.. Bol kazançlar dilerim.
  • 19-09-2013, 23:09:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Vay be 21 yaşında he helal olsun..
  • 19-09-2013, 23:12:20
    #15
    Hayırlı olsun.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 20-09-2013, 00:08:20
    #16
    Hayırlı olsun dostum.

    Bu teknopark başvuruları için neler gerekiyor acaba ?
  • 20-09-2013, 01:00:57
    #17
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun dostum.

    Bu teknopark başvuruları için neler gerekiyor acaba ?
    Sağolun, teşekkürler herkese. Benzer olsa da her teknoparkın farklı prosedürü vardır diye tahmin ediyorum. Mutlaka projenizin arge niteliği taşıması gerekiyor. Onun sunumunu yapıyorsunuz. Kurul onaylarsa yer kiralıyorlar size. Özellikle büyük teknoparklara girmek bayağı zor.
  • 20-09-2013, 01:04:11
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Düzcenin neresindesiniz? Şuan akçakoca tarafındayım, açık adresi pm'lerseniz musait vaktimde ziyaret etmek isterim.