AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde daha teknokent çalışanıyız Varda aklımda öyle fikirler malesef bir ekibim yok olsa keşke
Hocam ben de teknopark çalışanıydım eskiden çalıştığım firmanın iki yan ofisindeyim şu anda, umarım siz de bir gün böyle bir fırsat yakalarsınız