Konu
Kendi Yazılım Firmamı Kurdum
19-09-2013, 12:02:31
#7
Erdem09
AhmtBrK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizde daha teknokent çalışanıyız
Varda aklımda öyle fikirler malesef bir ekibim yok olsa keşke
Hocam ben de teknopark çalışanıydım eskiden çalıştığım firmanın iki yan ofisindeyim şu anda, umarım siz de bir gün böyle bir fırsat yakalarsınız