• 11-08-2013, 21:23:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    kız arkadaşımla 3 votka içtik 250 TL hesap ödedik. Her yerde böyle, bu kar değil bildiğin kazık.

    Edit : ben o 250 TL ile kaç adet pr'li link alırdım.
  • 11-08-2013, 21:24:40
    #2
    nerde içtiniz? boğaz tarafımı?
  • 11-08-2013, 21:25:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde içtiniz? boğaz tarafımı?
    hayır saçma sapan bir yerdi ve kimse yoktu. İçki zevkimiz vardı ondan soğudum inanın bu nedir yahu bu kadar mı açsınız insaf ya! insaf!
  • 11-08-2013, 21:28:18
    #4
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır saçma sapan bir yerdi ve kimse yoktu. İçki zevkimiz vardı ondan soğudum inanın bu nedir yahu bu kadar mı açsınız insaf ya! insaf!
    yanlış anlaşılma olabilir, sormanı tavsiye ederim. 250 lira saçma sapan bir mekan almaz.
  • 11-08-2013, 21:29:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlaşılma olabilir, sormanı tavsiye ederim. 250 lira saçma sapan bir mekan almaz.
    hocam affedersiniz ama kafa baya bir dönüyordu verdik gitti. şu an hala dönüyor ama acayip agresifim bu kadar olamaz ya olamaz.
  • 11-08-2013, 21:29:51
    #6
    Geri gidip bir şey yapamazsın ama keşke "Menüde ki fiyatlara ve adisyonuma bakabilir miyim?" deseydiniz.

    Geçmiş olsun...
  • 11-08-2013, 21:32:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri gidip bir şey yapamazsın ama keşke "Menüde ki fiyatlara ve adisyonuma bakabilir miyim?" deseydiniz.

    Geçmiş olsun...
    Teşekkürler hocam. Ama gitti artık, ki ben tecrübesiz bir insanda değilim nasıl yedim o kazığı bilmiyorum.
  • 11-08-2013, 21:35:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    3 votka 250 lira mı ? Abi naptın sen ya biz masaları donatıyoruz en fazla 200 lira ödüyoruz.

    Geçmiş olsun ne diyelim
  • 11-08-2013, 21:42:20
    #9
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Ama gitti artık, ki ben tecrübesiz bir insanda değilim nasıl yedim o kazığı bilmiyorum.
    mekan ismi nedir?