Alkollü kafeler neden kazık mekan? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alkollü kafeler neden kazık mekan?
32
●
1.938
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Alkollü kafeler neden kazık mekan?
1
2
3
4
11-08-2013, 21:23:30
#1
FreddyKrueger
Üyeliği durduruldu
kız arkadaşımla 3 votka içtik 250 TL hesap ödedik. Her yerde böyle, bu kar değil bildiğin kazık.
Edit : ben o 250 TL ile kaç adet pr'li link alırdım.
11-08-2013, 21:24:40
#2
Hublot
nerde içtiniz? boğaz tarafımı?
11-08-2013, 21:25:26
#3
FreddyKrueger
Üyeliği durduruldu
Hublot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nerde içtiniz? boğaz tarafımı?
hayır saçma sapan bir yerdi ve kimse yoktu. İçki zevkimiz vardı ondan soğudum inanın bu nedir yahu bu kadar mı açsınız insaf ya! insaf!
11-08-2013, 21:28:18
#4
Hublot
FreddyKrueger adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayır saçma sapan bir yerdi ve kimse yoktu. İçki zevkimiz vardı ondan soğudum inanın bu nedir yahu bu kadar mı açsınız insaf ya! insaf!
yanlış anlaşılma olabilir, sormanı tavsiye ederim. 250 lira saçma sapan bir mekan almaz.
11-08-2013, 21:29:32
#5
FreddyKrueger
Üyeliği durduruldu
Hublot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yanlış anlaşılma olabilir, sormanı tavsiye ederim. 250 lira saçma sapan bir mekan almaz.
hocam affedersiniz ama kafa baya bir dönüyordu verdik gitti. şu an hala dönüyor ama acayip agresifim bu kadar olamaz ya olamaz.
11-08-2013, 21:29:51
#6
MeyT
Geri gidip bir şey yapamazsın ama keşke "Menüde ki fiyatlara ve adisyonuma bakabilir miyim?" deseydiniz.
Geçmiş olsun...
11-08-2013, 21:32:30
#7
FreddyKrueger
Üyeliği durduruldu
MeyT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geri gidip bir şey yapamazsın ama keşke "Menüde ki fiyatlara ve adisyonuma bakabilir miyim?" deseydiniz.
Geçmiş olsun...
Teşekkürler hocam. Ama gitti artık, ki ben tecrübesiz bir insanda değilim nasıl yedim o kazığı bilmiyorum.
11-08-2013, 21:35:21
#8
Nomster
Üyeliği durduruldu
3 votka 250 lira mı ? Abi naptın sen ya biz masaları donatıyoruz en fazla 200 lira ödüyoruz.
Geçmiş olsun ne diyelim
11-08-2013, 21:42:20
#9
Maximusfel
FreddyKrueger adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam. Ama gitti artık, ki ben tecrübesiz bir insanda değilim nasıl yedim o kazığı bilmiyorum.
mekan ismi nedir?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler