3 bardağı...
Alkollü kafeler neden kazık mekan?
32
●1.938
- 13-08-2013, 13:25:51Üyeliği durdurulduBololu Hasan Usta'da 3 tatlı + 6 çaya verdiğim 39 TL zoruma gitmişti benimde.
Benden beteri varmış
- 13-08-2013, 16:20:01Üyeliği durdurulduben de aslı börekde su böreğiyle 1 caya 17 tl vermiştim. önünden gecmiyorum daha. cidden daha kötüleri de varmışCrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2013, 16:22:47Ben de minnacık ıslak keke 15 tl verdim 3 sene önce. Yarası hala içimde saklıdır