• 13-08-2013, 11:15:36
    #28
    Sen benim cafe'ye gelipte içmişsin. Pahalı olmasının nedeni, adamlarımız taa Rusya'da bardakları kar'da soğutup koşarak daha ılımadan masanıza getiriyor. Ondan 250 3 bardağı...
  • 13-08-2013, 11:21:20
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hesapta karışıklık olmuş olabilir veya bir eleman size giydirdi
  • 13-08-2013, 13:20:43
    #30
    yalnız arkadaştan ses gelmiyor. 3 vodkanın kafası bu kadar sürüyorsa demek
  • 13-08-2013, 13:25:51
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Bololu Hasan Usta'da 3 tatlı + 6 çaya verdiğim 39 TL zoruma gitmişti benimde.
    Benden beteri varmış
  • 13-08-2013, 16:20:01
    #32
    Üyeliği durduruldu
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bololu Hasan Usta'da 3 tatlı + 6 çaya verdiğim 39 TL zoruma gitmişti benimde.
    Benden beteri varmış
    ben de aslı börekde su böreğiyle 1 caya 17 tl vermiştim. önünden gecmiyorum daha. cidden daha kötüleri de varmış
  • 13-08-2013, 16:22:47
    #33
    Ben de minnacık ıslak keke 15 tl verdim 3 sene önce. Yarası hala içimde saklıdır