• 12-08-2013, 02:03:05
    #19
    Kurumsal PLUS
    ortalama bir barda vodka-enerji max. 25TL olur. 3'er tane içtiyseniz 150TL olur yani. Yok düz 3 tane içtiyseniz 75TL. Bildiğiniz kazıklamışlar.
  • 12-08-2013, 02:16:43
    #20
    Şişe açıp masa donatıyoruz 300 tl tutuyor maksimum en kaliteli yerde 500 olmuştur.. Ya içtiğinizi bilmiyorsunuz yada mekan çakallık yapıyor birane hesabı.
  • 12-08-2013, 02:56:37
    #21
    Geçmiş olsun.
  • 12-08-2013, 03:29:12
    #22
    gayet normal niye herkes kazık yemişsin diyorki. bilmeden bi mekana gidiyorsan oranın müşteri portfoyünü bi kestirmeniz gerekirdi. yada menüye bakmanız. sıradan mekanlarda tabi 250 liraya masa donatır şişe açtırırsınız kaliteli müşteri portfoyü yüksek yerlerde 250 liraya bi şişe açtırın bakıyım açtırabiliyormusunuz.
  • 12-08-2013, 04:56:19
    #23
    bir gün bizim evde de içmeye bekleriz madem
  • 12-08-2013, 09:10:32
    #24
    en kral mekanda vodka 30 liradır nasıl olur 250 lira anlamadım.
    250 liraya absolut alır üstüne chivas çekersin
  • 13-08-2013, 04:22:53
    #25
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en kral mekanda vodka 30 liradır nasıl olur 250 lira anlamadım.
    250 liraya absolut alır üstüne chivas çekersin
    istanbulun gözde mekanlarına git bakalım menüde en düşük şişe 300 liradan başlar 100bin küsürlere kadar gider TL kurunda.
  • 13-08-2013, 10:08:59
    #26
    Geçmiş olsun hocam, Eskişehir de o paraya geberesiye içilir en baba mekanda (havelka,kafepi,222)
  • 13-08-2013, 11:00:44
    #27
    fena kazıklamışlar. bardak olarak 40 50TL olur ama 3 tane içsende dediğin para yapmaz.
    keşke kontrol etseydin hesabı