Alkollü kafeler neden kazık mekan?
32
●1.938
- 12-08-2013, 03:29:12gayet normal niye herkes kazık yemişsin diyorki. bilmeden bi mekana gidiyorsan oranın müşteri portfoyünü bi kestirmeniz gerekirdi. yada menüye bakmanız. sıradan mekanlarda tabi 250 liraya masa donatır şişe açtırırsınız kaliteli müşteri portfoyü yüksek yerlerde 250 liraya bi şişe açtırın bakıyım açtırabiliyormusunuz.
- 13-08-2013, 04:22:53istanbulun gözde mekanlarına git bakalım menüde en düşük şişe 300 liradan başlar 100bin küsürlere kadar gider TL kurunda.emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle