gayet normal niye herkes kazık yemişsin diyorki. bilmeden bi mekana gidiyorsan oranın müşteri portfoyünü bi kestirmeniz gerekirdi. yada menüye bakmanız. sıradan mekanlarda tabi 250 liraya masa donatır şişe açtırırsınız kaliteli müşteri portfoyü yüksek yerlerde 250 liraya bi şişe açtırın bakıyım açtırabiliyormusunuz.