• 11-08-2013, 21:56:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam iyi kitlemişler valla. giden gitmiş boşver
  • 11-08-2013, 22:00:45
    #11
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Ama gitti artık, ki ben tecrübesiz bir insanda değilim nasıl yedim o kazığı bilmiyorum.
    O an ki kafa her ne kadar hafif olsa da, sorgulamak bile istememiştirsin.
  • 11-08-2013, 22:18:39
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ortalama ve birazcık üsttü bir içkili mekan da maksimum 50-60TL ödenir ki o da mekan ortamı iyise geçmiş olsun, keşke olmasaymış ama bu da bir tecrübe.
  • 11-08-2013, 23:08:24
    #13
    ya kafanız güzeldi 3 votka içtiğinizi sanıyorsunuz, ya da adamlar sizin kafanızın güzel olduğunu farkedip güzel geçirmişler
  • 11-08-2013, 23:13:47
    #14
    Mekan ismini pm atarsanız bende merak ettim
  • 12-08-2013, 00:12:30
    #15
    Biz o paraya şişe açtırıyoruz
  • 12-08-2013, 00:26:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama ve birazcık üsttü bir içkili mekan da maksimum 50-60TL ödenir ki o da mekan ortamı iyise geçmiş olsun, keşke olmasaymış ama bu da bir tecrübe.
    siteniz hacklenmiş hocam
  • 12-08-2013, 01:08:25
    #17
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam affedersiniz ama kafa baya bir dönüyordu verdik gitti. şu an hala dönüyor ama acayip agresifim bu kadar olamaz ya olamaz.
    3 votka kafan dönüyor ve 250 lira almışlar , yine iyi kurtulmuşsun.
  • 12-08-2013, 02:00:28
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pardon 3 vodka bildiğin vodka-enerji, vodka-içecek tarzı birşeyse sağlam öpmüşler seni dostum ya da benim takıldığım mekanlar senin takıldığın mekan seviyesine erişemez.
    birde mekan ismi neydi acaba onuda yazarsanız daha iyi olur