Konu
Alkollü kafeler neden kazık mekan?
11-08-2013, 21:23:30
#1
FreddyKrueger
Üyeliği durduruldu
kız arkadaşımla 3 votka içtik 250 TL hesap ödedik. Her yerde böyle, bu kar değil bildiğin kazık.
Edit : ben o 250 TL ile kaç adet pr'li link alırdım.