MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri gidip bir şey yapamazsın ama keşke "Menüde ki fiyatlara ve adisyonuma bakabilir miyim?" deseydiniz.

Geçmiş olsun...
Teşekkürler hocam. Ama gitti artık, ki ben tecrübesiz bir insanda değilim nasıl yedim o kazığı bilmiyorum.