Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerde içtiniz? boğaz tarafımı?
hayır saçma sapan bir yerdi ve kimse yoktu. İçki zevkimiz vardı ondan soğudum inanın bu nedir yahu bu kadar mı açsınız insaf ya! insaf!