Aç kal zayıfla. 1-2 ay sonra verdiğin 5 kiloyu 10 kilo olarak al. Metabolizmanın ayarını boz. İyice yavaşlasın. Her yediğin yağa dönsün.
Hata...Bunu yapmayın.
8 Kilo vermem lazım, Ne yapmalıyım ?
42
●3.809
- 09-07-2013, 21:13:30
- 09-07-2013, 21:38:20Her konuda da bilgin var hee...teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2013, 21:52:05e olmasın artık sende yaşlandın... Yıllardır senin yazılarını okuyarak geçirdik gençliğimizi.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2013, 22:06:55
- 09-07-2013, 22:07:12Üyeliği durdurulduZayıfamaya çalışıp o abur cuburları bana söyleyip fotoğraflarını atıp sonra da aa sana yasaktı dimi kardeşim özür dilerim diyen odun sendin Güngör deme o yüzden bişey senGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

-------------------------------------------------------------
Eskiden benimde kilo vermem gerekliydi şöyle yaptım (2.5 sene öncesi felan)
Sabah kahvaltıda 1 dilim ekmek
Domates - salatalık - zeytin - peynir
Haşlanmış yumurta ya da hiçbirşey
Dükkana gidene kadar 2 dal sigara
Öğlen el yapımı çorba
1 damla bile zeytinyağı olmayan salata
2 dilim ekmek
Çalışıyorum tabi sektör hırdavat yani ağır iş
Akşam çorba salata 2 dilim ekmek
Sonra akşam dışarıya çıkıyordum arkadaşlarla buluşma felan
Toplamda günde 2 paket sigara bitiyordu iş stresi felan derken
3 ay gibi bir sürede 8-10 kilo arası verdim.
İsterseniz aç kalın, kaloriyi yakmadıkça kilo veremezsiniz. - 09-07-2013, 23:10:05aç kalarak zayıflanmaz bunu kafanıza koyun...
Ben zamanında şunu uyguladım..
Kesinlikle yağlı şeylerden uzak durucaksın..
Sabahları
4 dilim domates, 4 dilim salatak ve 5 tane zeytin..Bir bardak az şekerli çay..
Yarım dilim ekmek...
Öğlen
Bir elma
Akşam
Hazır çorba veyahut haşlanmış makarna ( Yağsız )
Yanına ayran yada cacık olabilir..1 Dilim yada 2 Dilim Kepek ekmeği..
Gece yada arada kriziniz tutarsa yeşillik salatası yapın kendinize..
Ben bu diyetle 15 kilo verdim ve tabikide bol bol yürüdüm..Şu an verdiğim kilonun 5 kilosunu son aylarda diyeti biraz sarkınca geri aldım ama tekrardan başlıyacağım..
En önemlisi azim arkadaşlar..Bu arada Günde en az 2,5 Litre su içiyordum..
