• 09-07-2013, 21:13:30
    #28
    Aç kal zayıfla. 1-2 ay sonra verdiğin 5 kiloyu 10 kilo olarak al. Metabolizmanın ayarını boz. İyice yavaşlasın. Her yediğin yağa dönsün.

    Hata...Bunu yapmayın.
  • 09-07-2013, 21:38:20
    #29
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aç kal zayıfla. 1-2 ay sonra verdiğin 5 kiloyu 10 kilo olarak al. Metabolizmanın ayarını boz. İyice yavaşlasın. Her yediğin yağa dönsün.

    Hata...Bunu yapmayın.
    Her konuda da bilgin var hee...
  • 09-07-2013, 21:40:47
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Vermen gerekiyorsa bence ver neden vermiyorsun.
  • 09-07-2013, 21:50:09
    #31
    Olmasın mı?

    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her konuda da bilgin var hee...
  • 09-07-2013, 21:52:05
    #32
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmasın mı?
    e olmasın artık sende yaşlandın... Yıllardır senin yazılarını okuyarak geçirdik gençliğimizi.
  • 09-07-2013, 22:06:55
    #33
    Okuma, yasakla.

    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e olmasın artık sende yaşlandın... Yıllardır senin yazılarını okuyarak geçirdik gençliğimizi.
  • 09-07-2013, 22:07:12
    #34
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spor diyesim geldi
    Zayıfamaya çalışıp o abur cuburları bana söyleyip fotoğraflarını atıp sonra da aa sana yasaktı dimi kardeşim özür dilerim diyen odun sendin Güngör deme o yüzden bişey sen

    -------------------------------------------------------------

    Eskiden benimde kilo vermem gerekliydi şöyle yaptım (2.5 sene öncesi felan)

    Sabah kahvaltıda 1 dilim ekmek
    Domates - salatalık - zeytin - peynir
    Haşlanmış yumurta ya da hiçbirşey
    Dükkana gidene kadar 2 dal sigara
    Öğlen el yapımı çorba
    1 damla bile zeytinyağı olmayan salata
    2 dilim ekmek
    Çalışıyorum tabi sektör hırdavat yani ağır iş
    Akşam çorba salata 2 dilim ekmek
    Sonra akşam dışarıya çıkıyordum arkadaşlarla buluşma felan
    Toplamda günde 2 paket sigara bitiyordu iş stresi felan derken

    3 ay gibi bir sürede 8-10 kilo arası verdim.

    İsterseniz aç kalın, kaloriyi yakmadıkça kilo veremezsiniz.
  • 09-07-2013, 22:21:02
    #35
    aşık ol
    istemesende veriyosun zaten
  • 09-07-2013, 23:10:05
    #36
    aç kalarak zayıflanmaz bunu kafanıza koyun...

    Ben zamanında şunu uyguladım..

    Kesinlikle yağlı şeylerden uzak durucaksın..

    Sabahları

    4 dilim domates, 4 dilim salatak ve 5 tane zeytin..Bir bardak az şekerli çay..

    Yarım dilim ekmek...

    Öğlen

    Bir elma

    Akşam

    Hazır çorba veyahut haşlanmış makarna ( Yağsız )
    Yanına ayran yada cacık olabilir..1 Dilim yada 2 Dilim Kepek ekmeği..

    Gece yada arada kriziniz tutarsa yeşillik salatası yapın kendinize..

    Ben bu diyetle 15 kilo verdim ve tabikide bol bol yürüdüm..Şu an verdiğim kilonun 5 kilosunu son aylarda diyeti biraz sarkınca geri aldım ama tekrardan başlıyacağım..

    En önemlisi azim arkadaşlar..Bu arada Günde en az 2,5 Litre su içiyordum..