aç kalarak zayıflanmaz bunu kafanıza koyun...
Ben zamanında şunu uyguladım..
Kesinlikle yağlı şeylerden uzak durucaksın..
Sabahları
4 dilim domates, 4 dilim salatak ve 5 tane zeytin..Bir bardak az şekerli çay..
Yarım dilim ekmek...
Öğlen
Bir elma
Akşam
Hazır çorba veyahut haşlanmış makarna ( Yağsız )
Yanına ayran yada cacık olabilir..1 Dilim yada 2 Dilim Kepek ekmeği..
Gece yada arada kriziniz tutarsa yeşillik salatası yapın kendinize..
Ben bu diyetle 15 kilo verdim ve tabikide bol bol yürüdüm..Şu an verdiğim kilonun 5 kilosunu son aylarda diyeti biraz sarkınca geri aldım ama tekrardan başlıyacağım..
En önemlisi azim arkadaşlar..Bu arada Günde en az 2,5 Litre su içiyordum..