aç kalarak zayıflanmaz bunu kafanıza koyun...

Ben zamanında şunu uyguladım..

Kesinlikle yağlı şeylerden uzak durucaksın..

Sabahları

4 dilim domates, 4 dilim salatak ve 5 tane zeytin..Bir bardak az şekerli çay..

Yarım dilim ekmek...

Öğlen

Bir elma

Akşam

Hazır çorba veyahut haşlanmış makarna ( Yağsız )
Yanına ayran yada cacık olabilir..1 Dilim yada 2 Dilim Kepek ekmeği..

Gece yada arada kriziniz tutarsa yeşillik salatası yapın kendinize..

Ben bu diyetle 15 kilo verdim ve tabikide bol bol yürüdüm..Şu an verdiğim kilonun 5 kilosunu son aylarda diyeti biraz sarkınca geri aldım ama tekrardan başlıyacağım..

En önemlisi azim arkadaşlar..Bu arada Günde en az 2,5 Litre su içiyordum..