• 01-07-2013, 00:27:27
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar hocam, Digiturk üyeliğini Türkiye'den oluşturup, Cihazı Yurtdışında kullanma durumunda herhangi bir sorun yaşayabilir miyim acaba, yada üyelik oluştururken yurtdışında kullanacağıma dair bir bilgi verip, extra ücrete tabi tutulabiliyor muyum ?
    Yurtdışında Türkiye'deki digiturk kutusunu götürüp kullanan tanıdıklarım var bir problem yaşamamışlar ancak duyduğum kadarı ile digiturk ile problem yaşayan da varmış. Bir şuç veya sorun teşkil eder mi acaba? Şimdiden teşekkür ediyorum. Böyle bir konu açtığınız içinde ayrıca teşekkür ediyorum herkes bu yaptığınızı yapmaz iyi çalışmalar
  • 01-07-2013, 07:37:44
    #11
    EuroMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam, Digiturk üyeliğini Türkiye'den oluşturup, Cihazı Yurtdışında kullanma durumunda herhangi bir sorun yaşayabilir miyim acaba, yada üyelik oluştururken yurtdışında kullanacağıma dair bir bilgi verip, extra ücrete tabi tutulabiliyor muyum ?
    Yurtdışında Türkiye'deki digiturk kutusunu götürüp kullanan tanıdıklarım var bir problem yaşamamışlar ancak duyduğum kadarı ile digiturk ile problem yaşayan da varmış. Bir şuç veya sorun teşkil eder mi acaba? Şimdiden teşekkür ediyorum. Böyle bir konu açtığınız içinde ayrıca teşekkür ediyorum herkes bu yaptığınızı yapmaz iyi çalışmalar
    digitürk ün bize gönderdiği mail de yasak bu durum ancak kullananlar var evet lakin cihaz arızalandığında değişim için türkiyeye getirmek sıkıntı olmıcaksa kullanabilrsiniz biz nekadar yasak desekde

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:37:44 -->-> Daha önceki mesaj 07:36:47 --

    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    full hd paket ücreti ne kadar hocam, kampanya vs var mı yeni üyeler için?
    izlemek istediğiniz tam olarak nedir ona göre fiyat söyleyim paketler hakkında full digitürk isterim derseniz 130 küsüre geliyor aylık
  • 01-07-2013, 16:36:33
    #12
    sadece şampiyonlar paketi için ne kadar ücret ödeyeceğim türksattdan izleyebilirmiyim hd alırsam toplam ne olur
  • 01-07-2013, 16:43:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece şampiyonlar paketi için ne kadar ücret ödeyeceğim türksattdan izleyebilirmiyim hd alırsam toplam ne olur
    Turksattan digiturkun hd yayini yok hocam.
  • 01-07-2013, 17:24:59
    #14
    Hocam affedersiniz ama ben digiturk gibi firma görmedim.Kapattırmak için 10 kere aradık adamlar kapatmıyorlar sonu mahkemeye kadar gidicek gibi gözüküyor bu gidişle.Her aradığımızda dedikleri şey şu 3 ay hediye verelim geri kalanı şu fiyattan yapalım yok istemiyoruz diyoruz hala aynı şeyi söylüyorlar.Ana bayilerine ulaşabileceğim bir telefon numarası biliyor musunuz?
  • 01-07-2013, 21:00:48
    #15
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece şampiyonlar paketi için ne kadar ücret ödeyeceğim türksattdan izleyebilirmiyim hd alırsam toplam ne olur
    Turksattan izleyebilirsin 5 büyükler şuan kampanya var lige erken gel e eylüle kadar 14.99 3 eylülden sonra 44.99 olucak 3 eylüle kadar turksat aile paketi spor extra ve yetişkin servisleri promosyon olarak verilicek eğer düşünürseniz telefon numaranız ve açık adresınızı pm ile gönderirseniz hemen yardımcı olabilirim hd izlemek isterseniz 72 liraya filan geliyor film paketi almanız gerekiyor eutalsat'tan izlemek için tavsiyem türksat yayınından almanız yönünde bu arada 3 temmuzdan sonra %10 luk bir zam söz konusu
    Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam affedersiniz ama ben digiturk gibi firma görmedim.Kapattırmak için 10 kere aradık adamlar kapatmıyorlar sonu mahkemeye kadar gidicek gibi gözüküyor bu gidişle.Her aradığımızda dedikleri şey şu 3 ay hediye verelim geri kalanı şu fiyattan yapalım yok istemiyoruz diyoruz hala aynı şeyi söylüyorlar.Ana bayilerine ulaşabileceğim bir telefon numarası biliyor musunuz?
    tahaddütünüz yoksa eğer faks çekmeniz lazım üyeliğiniz hakkında bilgi istiyorsanız üye numaranızı yada sistemdeki telefon numaranızı pm ile gönderirseniz inceleyebilirim
  • 01-07-2013, 23:25:38
    #16
    2 sene önce üye olduğum zaman milattan kalma bozuk philips cihaz yollamışlardı.İtiraz ettiğimde sorunun televizyonda olduğunu, yeni model televizyon almanız halinde çözüleceğini söylediler.Zaten aklımızda yenilemek vardı bu sebeple de yenileyeyim dedim fakat yine aynı şekilde sıkıntı çıktı.Teknik servisi çağırdığımda bu sefer de philips televizyon alırsanız sorun çözülür dediler Hala mahkeme sürüyor.
  • 02-07-2013, 01:10:45
    #17
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene önce üye olduğum zaman milattan kalma bozuk philips cihaz yollamışlardı.İtiraz ettiğimde sorunun televizyonda olduğunu, yeni model televizyon almanız halinde çözüleceğini söylediler.Zaten aklımızda yenilemek vardı bu sebeple de yenileyeyim dedim fakat yine aynı şekilde sıkıntı çıktı.Teknik servisi çağırdığımda bu sefer de philips televizyon alırsanız sorun çözülür dediler Hala mahkeme sürüyor.
    Cok ilginc bi bahaneymis suab philips cihazlar toplatiliyor sadece irdeto cihazlar calisicak zaten optv ler ne mantikla uretilmis kimse farkinda degil

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 02-07-2013, 18:48:56
    #18
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Seç izle özelliğinden her üye yararlanabiliyor mu ? Sanırım uydu alıcısının arkasına internet kablosu takmam lazım henüz araştırmadım merak ediyordum. (Film paketim var)

    2- Digiturk internet sitesi üzerinden evde olmadığım zamanlarda maçları veya paketimdeki diğer kanalları ücret ödemeden izleyebilir miyim ? (Spor paketim var)

    Teşekkürler.
    merhaba
    tablet pc yada akıllı telefonlarda macları izlebilmek için digiturk play den ekstra spor paketi almanız gerekmekte

    mevcut ev uyeliğinde spor paketi (ligtv) olsa bile diger cihazlardan izleyemezsiniz ekstra play uyeliği olmadan

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:48:56 -->-> Daha önceki mesaj 18:47:51 --

    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asgari ücret + ticket +sigorta+ prim şeklinde çalışıyoruz hizmet sektörü insanlarla uğraşmakdan yorulmam derseniz güzel iş bence ilk olarak teknik servistim mart kedileri gibi damlarda gezerdim şuan ofisde aktivason vs işlemlere bakıyorum
    merhaba sanırım Gaziantep de bulunuyorsunuz
    hangi bayide calısıyorsunuz?