Merhabalar hocam, Digiturk üyeliğini Türkiye'den oluşturup, Cihazı Yurtdışında kullanma durumunda herhangi bir sorun yaşayabilir miyim acaba, yada üyelik oluştururken yurtdışında kullanacağıma dair bir bilgi verip, extra ücrete tabi tutulabiliyor muyum ?
Yurtdışında Türkiye'deki digiturk kutusunu götürüp kullanan tanıdıklarım var bir problem yaşamamışlar ancak duyduğum kadarı ile digiturk ile problem yaşayan da varmış. Bir şuç veya sorun teşkil eder mi acaba? Şimdiden teşekkür ediyorum. Böyle bir konu açtığınız içinde ayrıca teşekkür ediyorum herkes bu yaptığınızı yapmaz
iyi çalışmalar 
digitürk ün bize gönderdiği mail de yasak bu durum ancak kullananlar var evet lakin cihaz arızalandığında değişim için türkiyeye getirmek sıkıntı olmıcaksa kullanabilrsiniz biz nekadar yasak desekde
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:37:44 -->-> Daha önceki mesaj 07:36:47 --
full hd paket ücreti ne kadar hocam, kampanya vs var mı yeni üyeler için?
izlemek istediğiniz tam olarak nedir ona göre fiyat söyleyim paketler hakkında full digitürk isterim derseniz 130 küsüre geliyor aylık