Konu
Digitürk Hakkında Merak Ettikleriniz ?
01-07-2013, 00:27:27
#10
EuroMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar hocam, Digiturk üyeliğini Türkiye'den oluşturup, Cihazı Yurtdışında kullanma durumunda herhangi bir sorun yaşayabilir miyim acaba, yada üyelik oluştururken yurtdışında kullanacağıma dair bir bilgi verip, extra ücrete tabi tutulabiliyor muyum ?
Yurtdışında Türkiye'deki digiturk kutusunu götürüp kullanan tanıdıklarım var bir problem yaşamamışlar ancak duyduğum kadarı ile digiturk ile problem yaşayan da varmış. Bir şuç veya sorun teşkil eder mi acaba? Şimdiden teşekkür ediyorum. Böyle bir konu açtığınız içinde ayrıca teşekkür ediyorum herkes bu yaptığınızı yapmaz
iyi çalışmalar