uzun zamandan beri digitürk bünyesinde çalışmaktayım digitürk ile ilgili merak ettiklerinizi cihazlar hakkında teknik desteği yada üyeliğiniz hakkındaki bilgileri buradan sorup yardıcı olmaya çalışabilirim
NOT:şikayetleriniz var biliyorum ancak onlar hakkında yardımcı olamam müşteri hizmetleri değil bayi personeliyim
Digitürk Hakkında Merak Ettikleriniz ?
53
●12.172
- 30-06-2013, 12:55:561- Seç izle özelliğinden her üye yararlanabiliyor mu ? Sanırım uydu alıcısının arkasına internet kablosu takmam lazım henüz araştırmadım merak ediyordum. (Film paketim var)
2- Digiturk internet sitesi üzerinden evde olmadığım zamanlarda maçları veya paketimdeki diğer kanalları ücret ödemeden izleyebilir miyim ? (Spor paketim var)
Teşekkürler. - 30-06-2013, 13:40:54seç izleden yararlanmak için hd servislerine abone olmanız lazım aylık 4 tl ye hd paketi alabilirsinizQuad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akıllı telefonunuza dileğin yerde uygulaması indirerek paketinizde bulunan kanalları izlemeniz mümkün
IQ özelliğini kullanmak istiyorsanız bayinizden Humax kutu talebinde bulunun diğer IQ kutular pek sağlıklı değil - 30-06-2013, 14:25:22Akıllı telefondan ziyade pc'de web üzerinden izleyebilir miyim ? (Lig başladığında canlı olarak süperlig maçları)Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DT 9103 HD Digiturk IQ yazıyor uydu alıcımın üstünde. HD aboneliğimde mevcut. Seç izle için kumandamda en yukarda ortadaki tuşa bastığımda ''İnternete erişilemiyor, bağlantılarınızı ve ayarlarınızı kontrol ediniz.'' diyor ayarları ne şekilde yapmalıyım ?
İlginiz için teşekkür ederim. - 30-06-2013, 14:40:09online izlenip izlenmediğinden bilgim yok cihaz normalde otomatik olarAK IQ portalına bağlanmaktadır yazılım güncellemesi ardından kolay kurulum işlemini gerçekleştirmeyi deneyebilirsiniz ama dediğim gibi bayinizden humax kutu talebinde bulunun 9103 lerde IQ sorunları sürekli olmakdadır cıhazı kendiniz bayiye götürüp hiç bir ücret ödemeden değişimi yaptırabilrisinizQuad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2013, 16:36:12Güncelleme sonrası kurulum yapacağım olmaz ise kutuyu değiştirmeye gideceğim, çok teşekkür ederim yine sonucu buraya yazarım.Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2013, 18:18:11Dijitürk iyi para kazanıyor mu?
Maaş ne kadar alıyorsun?
Mesai ücreti, ssk, yol, yemek sendikal gibi sosyal haklarınız var mı?
Bu işi bir başkasına önerir misin? - 30-06-2013, 20:53:26asgari ücret + ticket +sigorta+ prim şeklinde çalışıyoruz hizmet sektörüHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insanlarla uğraşmakdan yorulmam derseniz güzel iş bence ilk olarak teknik servistim mart kedileri gibi damlarda gezerdim şuan ofisde aktivason vs işlemlere bakıyorum
insanlarla uğraşmakdan yorulmam derseniz güzel iş bence ilk olarak teknik servistim mart kedileri gibi damlarda gezerdim şuan ofisde aktivason vs işlemlere bakıyorum