• 30-06-2013, 12:52:00
    #1
    uzun zamandan beri digitürk bünyesinde çalışmaktayım digitürk ile ilgili merak ettiklerinizi cihazlar hakkında teknik desteği yada üyeliğiniz hakkındaki bilgileri buradan sorup yardıcı olmaya çalışabilirim
    NOT:şikayetleriniz var biliyorum ancak onlar hakkında yardımcı olamam müşteri hizmetleri değil bayi personeliyim
  • 30-06-2013, 12:55:56
    #2
    1- Seç izle özelliğinden her üye yararlanabiliyor mu ? Sanırım uydu alıcısının arkasına internet kablosu takmam lazım henüz araştırmadım merak ediyordum. (Film paketim var)

    2- Digiturk internet sitesi üzerinden evde olmadığım zamanlarda maçları veya paketimdeki diğer kanalları ücret ödemeden izleyebilir miyim ? (Spor paketim var)

    Teşekkürler.
  • 30-06-2013, 13:40:54
    #3
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Seç izle özelliğinden her üye yararlanabiliyor mu ? Sanırım uydu alıcısının arkasına internet kablosu takmam lazım henüz araştırmadım merak ediyordum. (Film paketim var)

    2- Digiturk internet sitesi üzerinden evde olmadığım zamanlarda maçları veya paketimdeki diğer kanalları ücret ödemeden izleyebilir miyim ? (Spor paketim var)

    Teşekkürler.
    seç izleden yararlanmak için hd servislerine abone olmanız lazım aylık 4 tl ye hd paketi alabilirsiniz
    akıllı telefonunuza dileğin yerde uygulaması indirerek paketinizde bulunan kanalları izlemeniz mümkün

    IQ özelliğini kullanmak istiyorsanız bayinizden Humax kutu talebinde bulunun diğer IQ kutular pek sağlıklı değil
  • 30-06-2013, 14:25:22
    #4
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seç izleden yararlanmak için hd servislerine abone olmanız lazım aylık 4 tl ye hd paketi alabilirsiniz
    akıllı telefonunuza dileğin yerde uygulaması indirerek paketinizde bulunan kanalları izlemeniz mümkün

    IQ özelliğini kullanmak istiyorsanız bayinizden Humax kutu talebinde bulunun diğer IQ kutular pek sağlıklı değil
    Akıllı telefondan ziyade pc'de web üzerinden izleyebilir miyim ? (Lig başladığında canlı olarak süperlig maçları)

    DT 9103 HD Digiturk IQ yazıyor uydu alıcımın üstünde. HD aboneliğimde mevcut. Seç izle için kumandamda en yukarda ortadaki tuşa bastığımda ''İnternete erişilemiyor, bağlantılarınızı ve ayarlarınızı kontrol ediniz.'' diyor ayarları ne şekilde yapmalıyım ?

    İlginiz için teşekkür ederim.
  • 30-06-2013, 14:40:09
    #5
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıllı telefondan ziyade pc'de web üzerinden izleyebilir miyim ? (Lig başladığında canlı olarak süperlig maçları)

    DT 9103 HD Digiturk IQ yazıyor uydu alıcımın üstünde. HD aboneliğimde mevcut. Seç izle için kumandamda en yukarda ortadaki tuşa bastığımda ''İnternete erişilemiyor, bağlantılarınızı ve ayarlarınızı kontrol ediniz.'' diyor ayarları ne şekilde yapmalıyım ?

    İlginiz için teşekkür ederim.
    online izlenip izlenmediğinden bilgim yok cihaz normalde otomatik olarAK IQ portalına bağlanmaktadır yazılım güncellemesi ardından kolay kurulum işlemini gerçekleştirmeyi deneyebilirsiniz ama dediğim gibi bayinizden humax kutu talebinde bulunun 9103 lerde IQ sorunları sürekli olmakdadır cıhazı kendiniz bayiye götürüp hiç bir ücret ödemeden değişimi yaptırabilrisiniz
  • 30-06-2013, 16:36:12
    #6
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online izlenip izlenmediğinden bilgim yok cihaz normalde otomatik olarAK IQ portalına bağlanmaktadır yazılım güncellemesi ardından kolay kurulum işlemini gerçekleştirmeyi deneyebilirsiniz ama dediğim gibi bayinizden humax kutu talebinde bulunun 9103 lerde IQ sorunları sürekli olmakdadır cıhazı kendiniz bayiye götürüp hiç bir ücret ödemeden değişimi yaptırabilrisiniz
    Güncelleme sonrası kurulum yapacağım olmaz ise kutuyu değiştirmeye gideceğim, çok teşekkür ederim yine sonucu buraya yazarım.
  • 30-06-2013, 18:18:11
    #7
    Dijitürk iyi para kazanıyor mu?
    Maaş ne kadar alıyorsun?
    Mesai ücreti, ssk, yol, yemek sendikal gibi sosyal haklarınız var mı?
    Bu işi bir başkasına önerir misin?
  • 30-06-2013, 20:53:26
    #8
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dijitürk iyi para kazanıyor mu?
    Maaş ne kadar alıyorsun?
    Mesai ücreti, ssk, yol, yemek sendikal gibi sosyal haklarınız var mı?
    Bu işi bir başkasına önerir misin?
    asgari ücret + ticket +sigorta+ prim şeklinde çalışıyoruz hizmet sektörü insanlarla uğraşmakdan yorulmam derseniz güzel iş bence ilk olarak teknik servistim mart kedileri gibi damlarda gezerdim şuan ofisde aktivason vs işlemlere bakıyorum
  • 30-06-2013, 22:31:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    full hd paket ücreti ne kadar hocam, kampanya vs var mı yeni üyeler için?