HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dijitürk iyi para kazanıyor mu?
Maaş ne kadar alıyorsun?
Mesai ücreti, ssk, yol, yemek sendikal gibi sosyal haklarınız var mı?
Bu işi bir başkasına önerir misin?
asgari ücret + ticket +sigorta+ prim şeklinde çalışıyoruz hizmet sektörü insanlarla uğraşmakdan yorulmam derseniz güzel iş bence ilk olarak teknik servistim mart kedileri gibi damlarda gezerdim şuan ofisde aktivason vs işlemlere bakıyorum