• 04-07-2013, 21:30:43
    #37
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan digiturk abonesi olmak mantıklı değil bence. Satılacak ve satın alan şirkette kampanya ile gelecek beklemekte yarar var
    Yanlışın var bmc ile sorunu var tmsf'nin grup oldukları için ve digitürk de çukurova gruba ait olduğu için el konuşmuş durumda böyle bişey olsa her gün yeni kampanyalar yapılmazdı ki satılsa bile en büyük ortağı canal+ ve bu alır böyle bir durumda
  • 04-07-2013, 21:33:51
    #38
    Hocam ben Trabzonspor maçlarını izlemek için lig tv aldık yaklaşık 5 yıl var galiba sonra şampiyonlar paketi ve anadolu takımlarının maçları olmadığı zaman full izleme yapabiliyorum. Bana bi tane uydu alıcısı verdiler ama tam rezalet çok ağır zap yapıyor böyle kaliteli bir cihaz alabilme ihtimalim yok mu eskiden kart takardık next uydusuna şimdi kendi verdikleri tam sinir bozucu bi maç la maraton izliyorum bunlar yüzünden
  • 04-07-2013, 21:37:47
    #39
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışın var bmc ile sorunu var tmsf'nin grup oldukları için ve digitürk de çukurova gruba ait olduğu için el konuşmuş durumda böyle bişey olsa her gün yeni kampanyalar yapılmazdı ki satılsa bile en büyük ortağı canal+ ve bu alır böyle bir durumda
    Nasıl yanlışım var çalıştığınız firmayı bilmiyorsunuz daha dün dsmart ta ihaleye gireceğini açıkladı. Ciner, Doğuş grubu Canal+, Dsmart ihaleye girmek isteyen şirketler hepside başvuru yaptı Turkcell hariç bütün şirketlerine el konuldu buna bmc de digiturktte dahil.
  • 04-07-2013, 21:44:10
    #40
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yanlışım var çalıştığınız firmayı bilmiyorsunuz daha dün dsmart ta ihaleye gireceğini açıkladı. Ciner, Doğuş grubu Canal+, Dsmart ihaleye girmek isteyen şirketler hepside başvuru yaptı Turkcell hariç bütün şirketlerine el konuldu buna bmc de digiturktte dahil.
    Satılıcak olan bir firma hergün yeni anlaşmalar yaparmı ?
  • 04-07-2013, 21:46:12
    #41
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satılıcak olan bir firma hergün yeni anlaşmalar yaparmı ?
    Ne kadar fazla abone yaparsa ihalede o kadar artar fiyatı. Hayır açıklama yapılmış diyorum, ihaleye katılacak şirketleri yazdım hala inatlaşıyorsun
  • 04-07-2013, 22:51:11
    #42
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar fazla abone yaparsa ihalede o kadar artar fiyatı. Hayır açıklama yapılmış diyorum, ihaleye katılacak şirketleri yazdım hala inatlaşıyorsun
    peki bu açıklamadan biz bayilerin neden haberi yok duyuru yapmaya merakli bir firmayız böyle açıklama emin ol sizden önce haberimiz olurdu en ufak şeye duyuru yayınlarlar bizde
  • 04-07-2013, 23:40:03
    #43
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu açıklamadan biz bayilerin neden haberi yok duyuru yapmaya merakli bir firmayız böyle açıklama emin ol sizden önce haberimiz olurdu en ufak şeye duyuru yayınlarlar bizde
    Vav arkadaş hala inatlaşıyor Keyfin bilir ister inan ister inanma banane gir araştır gelip elinin altında google var dsmart ceo'su basın açıklama yapıyor gelmiş bize açıklama yapılmadı diyorsun Sabah patronunun odası girer sorarsın cevabını da alırsın. Bilgin yoksa inatlaşma burda havadan konuşmuyoruz okuduğumuz öğrendiğimiz şeyleri yazıyoruz.

    http://www.sabah.com.tr/Gunaydin/Yaz...giturku-alirsa

    http://finans.mynet.com/haber/detay/...n-talibi/87555

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23639737.asp

    http://www.spordasondakika.com/haber...e-talip-341689

    Bunlar yetmez ise link burada devamını sayfalarca bakarsın.


    Çalıştığın firmadan haberin yok destek vermeye çalışıyorsun.



    "Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), yönetimini devraldığı AKS Televizyon Reklamcılık ve Filmcilik San. Tic. Aş (Show Tv) ve BMC San. ve Tic. Aş’ nin yönetim kuruluna 16 Mayıs 2013 tarihi itibariyle aşağıdaki isimleri atamıştır."


    Buyur TMSF LİNKİ http://www.tmsf.org.tr/2013.tr?bid=163 tmsf
  • 05-07-2013, 03:45:22
    #44
    bi kaç sene önceki kutumda lig tv direk açıyordu gecen sene tekrar abone oldum. Yeni kutuda her lig tv ye girişimde dijital kartınız doğrulanıyor lütfen bekleyiniz uyarisi alıyorum ve en az 1 dk sürüyo bu. Sorun nedir?
  • 05-07-2013, 04:09:39
    #45
    Digitürk biraz zor satılır. Bilmem dikkat ettiniz mi ama satılması durumunda Süper lig ihalesi fes oluyor.


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk