Hocam ben Trabzonspor maçlarını izlemek için lig tv aldık yaklaşık 5 yıl var galiba sonra şampiyonlar paketi ve anadolu takımlarının maçları olmadığı zaman full izleme yapabiliyorum. Bana bi tane uydu alıcısı verdiler ama tam rezalet çok ağır zap yapıyor böyle kaliteli bir cihaz alabilme ihtimalim yok mu eskiden kart takardık next uydusuna şimdi kendi verdikleri tam sinir bozucu bi maç la maraton izliyorum bunlar yüzünden